Rólunk

A ZPOK módszertana az elmúlt tíz évben fejlődött ki, amikor nonprofit szervezetekkel dolgozva kis erőforrásból hatékony kampányvideókat kellett készítenünk.

Legtöbb ügyfelünk visszatérően dolgozik velünk, és így a visszacsatolások alapján értettük meg, hogy miként tudjuk jól megmutatni azt, amiben a velünk dolgozó szervezetek hisznek.

Azt is megtanultuk, hogy ügyfeleinknek milyen nehézségekkel kell megbírkózniuk, amíg megtalálják azt, amit a leginkább érdemes megmutatniuk a világnak.

A mi módszereink kialakulásával párhuzamosan a világban elterjedt a design thinking és a service design eszköztára, amely többek között ezt a közös gondolkodást segíti. Így már nem csupán azt tanulhatjuk meg , hogy miként tudjuk üzeneteink lényegét átadni, hanem hogy lássuk ugyanezt a néző, a felhasználó, a résztvevő szemszögéből is. Milyen tartalmak rezonálnak bennük, hol, miképp találkoznak üzeneteinkkel.

Kilépve a reklám kereteiből arra törekszünk, hogy erősebb kapcsolódást építsünk a tartalmaink által a szervezet és közönsége között, akik egymástól tanulva, folyamatosan megújulva fejlődjenek, érjék el céljaikat.

Ma már sokféle műfajban, mindenféle szektorban aktív ügyfelekkel dolgozunk, és amit nyújtunk, az a szimpla videótól, a hátrányos helyzetű gyerekek médiaoktatásán át a service design workshopig, kampánytervezésig és kommunikációs tanácsadásig terjed.

Közhasznúsági beszámolók